top of page
Zoeken

Standaarden

Soms ben ik wat traag in het versturen van facturen. Onlangs kreeg ik een mailtje van een cliënt of het klopte dat ze nog geen factuur had ontvangen. Woops, haar coaching sessie was alweer een paar maanden geleden. Totaal vergeten. Dit gebeurt zelden, maar ik weet wel dat ik te lang kan wachten met het versturen van een factuur. Als anderen vrij snel na een geleverde dienst een factuur of paypal betaling versturen, vond ik hier eerst wat van. Nu al? Wat snel!

Maar waarom niet zo snel en wat vertelt die reactie over mij? Onder andere iets over mijn eigenwaarde en het claimen van wat ik breng, en hoe waardevol dit is. Waarom zou ik dan wachten met het versturen van een factuur ? Van mijn woops heb ik meteen geleerd. Het is tijd voor nieuwe standaarden rondom het versturen van facturen. Onlangs had ik een coaching sessie en de volgende dag voelde ik de impuls om de factuur te maken en meteen te versturen. Zo gevoeld, zo gedaan. Dit geeft rust en het voelt compleet.


Ik heb mijn deel gedaan, een heel waardevol deel.




8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page